Britney

Läste precis att Britney kommer till Sverige 13 juli(precis när jag har semester) :) Och biljetterna är inte allt för dyra. Så nu blir det att ligga på luren och internet den 11 maj när dom släpps :) Måste bara få med mig mina tjejer, vi är ju riktiga Britney freaks :P Hon är ju bara för bra.


Finaste..

Sånt här humör är jag på idag..





Bowling

Har jobbat hela helgen så har vart för trött för att skriva...


I fredags vart det bowling men Marko och Hanna, men sen kom även Carro, hennes kille och Nancy. Hade as kul förutom att alla typ fick strike förutom jag. Jag lyckas alltid få ner alla förutom 1. Men min boll eller klot eller vad det heter kommer ju knappt fram för jag är ju så klen när jag kastar i väg det :P



M,H,N :P



Hannas kloy :P

Behöver inte ens en rubrik

Den är ju bara för bra!



Jag vill ha båda



Jag skulle döda för båda ;P

Ångest!

Kom nyss in från en liten promenad med min bror, hans dotter och Shiva. Innan det var vi påTuna Park och sen fikade vi.. Men dom var tvungna att åka igen, så nu sitter jag här.. Har ångest för jag sitter inne när det är fint väder /: Men alla jobbar ju eller gör nått annat så vad ska man göra.? Skulle vilja festa idag, men börjar kl 7 imorrn så är nog ingen bra idé..

Hoppas det blir super bra väder imorrn, för efter jobbet blir det nog iväg och kolla när grabbarna spelar fotboll igen så man kan ligga och lata sig i solen medan dom springer arslet av sig ;P 


Grilla ikväll kanske.?



Sån vill jag ha!

Grattis!

Grattis min fina Maria till det nya jobbet :)
Så nu alla ni som bor i Kumla/Örebro trakten, kan ni klippa er och bli fina i håret på marieberg där hon ska börja jobba i maj.



Bror

Igår ringde min käre bror och frågade om vi kunde ses idag :) Har inte träffats på över 6 månader... Så det ska bli jätte kul :) Får jag träffa lilla Linnéa som inte är så liten längre också :P


Brother & Linnéa


Pappi och Makkan :P

Javiisst :P




Krypa under jorden..

Jag vill bara försvinna..


Vad fort allt kan vända.. Helt plötsligt är allt bara skit. Jag orkar inte..
Varför kan allt inte bara va lätt?

Ego

Heidi Klum Says Fuck Off SEK 199, Dark Muse - NELLY.COM

Jag skulle faktiskt vilja ha en sån här t-shirt fast med mig själv på ;)



Why not? haha



Varmt!

Idag kom pappa och hälsade på en sväng. Vart en tripp ut till Tuna Park där vi satt i solen och fikade. Sen gick vi runt lite i affärerna och jag hittade ett par jätte söta skor för 49 kr! Vilket kap :)
Sen åkte vi runt lite i bilen och kollade in Eskilstuna, men det vart alldeles för vamt så vi åkte till stationen och satte oss i solen och drack ramlösa istället. Sen var det dags för honom att åka igen /:


Sen har jag vart ute och lekt med Shiva, fast hon ville bara lägga sig ner i solen och tugga på en pinne :P
Hon är för söt min gris :)

Pratade med S nyss också och hon ville på bio. Men vet inte om jag känner för det idag. Vill hellre vara ute.. Men det visar sig. Måste till banken med kom jag på nu...


Jag har färgat håret föresten, så nu är jag väldigt mörkhårig ;)









Visst är hon bara för söt? :P

Smala bättre för miljön?

Det här tycker jag var lite sjukt faktiskt, men det stämmer nog.
Då gör man iaf nått bra för miljön ;P

http://www.expressen.se/halsa/1.1542525/smala-manniskor-ar-battre-for-miljon

Ensam

Idag är det ingen bra dag.. Känner mig ensam och är otroligt rastlös. Jag tycker inte om att vara själv /:
Hade tänkt gå på stan, men hur kul är det när man känner sig såhär?

Har iaf precis färgat håret, så nått har jag iaf gjort. Sen när M kommit hem från jobbet blir det en sväng till Tuna Park, sen iväg med Shiva så hon får springa lite :)



Satin när hon var liten bebis, och Shiva :)

Mamma

Tänkte skriva lite om min mamma som jag förlorade för lite mer än 3år sen. Men ärligt vet jag inte vad jag ska skriva? Det är svårt, väldigt svårt.. Så för tillfället blir det bara det här.. Ta aldrig någon för givet, för man vet aldrig när det kan vara försent.




Pappa, jag och mamma.

Jag dör :P



Det här är ju så roligt så jag dör! :P

...



Haha! :P

Money is the motivation

Den här låten dunkar jag i min bil! Jag har sjukt blandad musiksmak, men det är väl bra de. Slipper man tröttna. Och Lil Wayne är ju bara för bra. + att jag har en vän i Kumla som är otroligt lik honom, till utseende och sätt :P




.

Idag var jag, M och J och kollade när grabbarna spelade fotboll. Trodde det skulle bli kul och skönt att va ute ett tag. Yeah right. Det var svin kallt! Sen vart det ju mycket bättre när jag, klumpigats i världen häller en mugg vatten rakt i knät, så det såg ut som jag hade kissat ner mig, plus att jag trampar rakt i min kaffe mugg som jag ställt ner på backen, så hela min vita converse sko blev helt brun! Lyckat! :P



Marko, Jarno och jag.

Fotboll

Ojojoj vilken helg! Jag är heelt död..
Skulle egentligen ha festat igår men det vart i fredags istället. Och satan va kul vi hade. Vart lite krångel och besvär men det fixade sig ändå ;P
Börjar faktiskt tycka om folket i den här stan, har alltid tyckt alla är så skumma och tråkiga. Men så är det inte alls :)


Ska snart iväg och kolla när delar av finska ligan ska ha fotbollsmatch, ska bli riktigt underhållande! haha :P











Påsk

Kom på att jag hade lite bilder från helgen i mobilen :)


J&J


Joni





Hela ligan :P


M&M


J&Jag


M&J :P

Nej nu ska jag göra mig i ordning lite, sen iväg med Sofia och fika..

/A

Godmorgon

Hade tänkt gått upp kl 7 i morse och tvätta. Sure! Blir aldrig som jag har tänkt :P
Så gick upp nyss istället, och hamnade här.. Vad ska man göra nu då? Hade tänkt gå en sväng på stan, men känner inte för det just nu.. Vad är det med mig? :P


Det här vill jag ha just nu ;P







Sommar!

Saknar..

Jag saknar mina hjärtan. Hoppas ni kommer i helgen.




Requiem for a dream

För er som inte sett Requiem for a dream har verkligen missat nått. Vilken Film! Sjukt bra.

-Anyone wanna waste some time?


Kolla det här klippet och låten. Jag får rysningar!

http://www.youtube.com/watch?v=sEO-SOeuhP0





Ge mig!

Det här måste jag bara ha!


Pink Flower Dress SEK 599, Rare Fashion - NELLY.COM


Rose SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Metal High Heels SEK 499, Nelly  Shoes - NELLY.COM 
Words Of Encouragement SEK 199, MINT - NELLY.COM
Purple Gold SEK 999, Tritoni - NELLY.COM

Twilight

Kollade på Twilight härom dagen. Det är verkligen den bästa film jag sett på väldigt länge. Så otroligt underbar!


Börjar bli sjuk?

Känner mig helt förstörd idag, vet inte om det beror på att jag jobbat rätt mycket eller om jag börjar bli sjuk..?
Jobbade verkligen hela dagen igår, 13.30-22.30. Inte en rolig dag kan jag lova.. Men nu är jag iaf ledig i 3 dagar, jobbar fredag sen ledig hela helgen. M och jag försöker få hit våra kära vänner till på lördag, men alla ska ju jämt vara så upptagna ;P


I söndags vart det lite party iaf. Satt i djurgården hela eftermiddagen, sen fest hemma hos M. Hade riktigt kul faktiskt, tills jag började känna av att jag jobbat hela helgen..


Ne nu blir det soffan och drömma mig bort lite i Gossip Girl.

Underbara sol!

Jobbat hela helgen, men nu är jag äntligen ledig tills imorrn eftermiddag iaf. Så det blir att fira påsk idag ;)
Ska väl strax iväg med hela finska ligan och dricka lite i någon härlig park :)


Kommer snart bli bättre på att skriva här..


Ciao!

Bildbomb 3

Här är riktigt riktigt gamla bilder. Knappt så jag vågar lägga upp dem.  :P

Det är den gamla goda tiden helt enkelt ;)



















Tacos

Idag vart det släkt träff hemma hos Andreas med mina syskon barn :) Har käkat tacos och pratat om gamla minnen. Har haft det riktigt trevligt faktiskt. Kommer inte ens ihåg sist vi alla sågs. Fast synd bara att Py inte var med. För hon ska ju utomlands den jäveln :P

Har lekt tittut med Mell hela kvällen. Sjuk hur fort tiden går. Hon är redan 1 år men det känns som det var nyss jag var inne på BB och hon precis var född..

Imorrn blir det förhoppningsvis fint väder, så då blir det stan och sen bowling :)


Nej nu ska jag och Moa kolla på tv sen sova.



/A

Lyxfällan

Räkning efter räkning.. Alltid lika kul att betala.


Idag när jag vaknade trodde jag det skulle vara världens solsken, meen nej, självklart när jag är ledig så är det molningt, fast iofs var det ju varmt. Blev iaf en sväng till borsökna så Shiva fick springa lite :) Min lilla griiis!


RSS 2.0