Aa a a a a a a

Sitter här och sjunger på en låt men kommer inte på vad den heter :P Illa!

Idag kom lönen, så vart en sväng till bolaget och åhléns med Marko och Sofia. Vart lite mat också..
Nu sitter jag här och dricker kaffe och väntar på att jag ska åka till jobbet.
Sen blir det hem, och antagligen kanske dricka någon öl för vi får lite sällskap ikväll. Sen blir det party för Marko imorrn, som fyllt år :) Yeeey.


Någon som testat banan öl?


Atma

Sitter i soffan, dricker kaffe och lyssnar på nått nytt Marko har laddat hem. Atma. Riktigt bra faktiskt.
Inget j*vla disko trance den här gången ;P


Har vart en seg dag idag. Har haft världens huvudvärk så har inte orkat med så mycket.
Gick och handlade förut så vi käkade tacos och kollade på film, igen. Tror vi kollar på 15-20 filmer i veckan. I know, vi är film freaks. Men så är det när man bestämt dig för att ta det lugnt. Jag har inte festat på 4 veckor nu. Guud va duktig jag är :) Men i helgen blir det fest igen. Så jag får ta igen då.

Magen är bättre nu iaf. Ärren är ju kvar, men de sa att det inte skulle synas så får hoppas på det.


Var nyss ute med Shiva och träffade Hanna och hennes valp :) Vilken otroligt söt sak. Blir ju nästan sugen på en till liten skit. Men vi har bestämt oss för att vänta. Kanske till nästa sommar eller så. Får se..


Nej nu blir det snart efterlyst, sen förmodligen någon film :)

Ciao.

Sista doppet..

Jaha då har man badat i Eskilstuna ån också.
Jag och Marko var ute och gick med Shiva. Vi gick över en bro till en ö och tänkte att vi kunde släppa henne där. Jo tjena, hon springer rakt ut på en hal brygga efter några ankor och dyker rakt ner i iskallt vatten. Jag får panik och springer efter, lägger mig typ ner och Marko skriker att jag ska dra tag i hennes halsband och dra upp henne. Så jag försöker, och stakars Shiva sprattlar och har sig så jag blir dyngsur i hela ansiktet, håret och mina kläder. Men jag fick upp henne iaf, tack och lov. Men det såg ut som både hon och jag hade badat :P
Så vi skyndar oss hem, genom stan, och in i duschen och badet direkt.
Fan att vi inte hade det på film, för det måste verkligen sett roligt ut.

Sen senare så skulle vi äta. Marko börjar skaka en burk med sås som det helt plötsligt går hål i och han märker inget och fortsätter skaka. Så jag fick äcklig sås i hela håret och han på hela sig + hela vardagsrummet. :P

Vi hade en riktig Americas funniest homevideos dag idag :P


Ne nu ska jag sova. Ska upp tidigt och jobba heela helgen.

Natti.



1 vecka

Snart en vecka sedan jag skrev här. Vet inte varför jag inte skrivit /: Sry.


Är mycket runt omkring just nu, som vanligt.
Men jag försöker jobba på och låta allt vara som vanligt. Får se hur allt blir.



Har inte så mycket att skriva faktiskt, är rätt trött. Kollade nyss på nya Johan Falk. Operation närktergal, eller va den hette. Den var inte alls lika bra som de andra /:
Men men, jag är nyduschad, har bytt lakan och ska snart sova. Upp och jobba imorrn.
Ska försöka får lite gos från babe med. Han sitter fast framför andra datorn :P




RSS 2.0