Som vanligt

Som vanligt har jag inte skrivit här. Inte så konstigt kanske då jag jobbat konstant i nästan 2 veckor. Har vart ledig 2 dagar på över 14 dagar. Men om mindre än 7 timmar har jag semester i 2 veckor :)
Kommer bli så underbart härligt!
Planerna än sålänge är att sova, sola, bada, fira midsommar ute i skogen, Örebro, Köping..
Sen får vi se hur mycket det blir av allt..
Min dator är iaf pajj, behöver en dataskärm, så om någon har en över är det bara att ringa :)


Ciao!

Sthlm

I morgon drar jag till Sthlm då Py ska ta studenten :)
Den andra i familjen som tar studenten. (jag var ju först) ;)
Kommer bli super kul. Åker härifrån vid 10, gå en sväng på stan sen möta upp hennes karl och åka till hennes skola. Sen senare på kvällen blir det middag och sen utgång :)
Jag älskar verkligen Stockholm!

Har jobbat 6 dagar på raken nu, så är helt färdig. Har haft massor att fixa nu efter jobbet, har bland annat färgat håret och fixat naglarna.. Huuh, aldrig en lugnt stund men nu ska  jag strax äta lite chokladpudding framför tvn sen tvärsova. ;P
Lite slirig? :P

Fredag


Blir en myskväll med mig själv och Shiva, har jobbat idag och jobbar fram tills torsdag. Så måste vila så mycket det bara går. Så var nere och handlade lite och var bara tvungen att köpa med mig en chipspåse ;P Tycker jag är lite värd det faktiskt.

Fick 2 dagar ledigt och då passade vi på att vara ute i solen, så i onsdags gick jag, Joakim och Louise och la oss i stadsparken. Samma sak igår fast då var även systrarna Hellström med och vi drack lite öl. Sen på kvällen gick vi hem till Louise och grillade lite :) Super mysigt.
Ne nu ska jag duscha sen byta till nya sängkläder. Lovely!

Sommar

Har verkligen inte haft tid att skriva här på ett tag. Har väl inte haft någon direkt inspiration heller.
Men saker har det väl hänt, förutom massa jobb har det blivit en hel del festande och farande.
Åkte till Borensberg utanför Motala i torsdags, där vi blev kvar tills i måndags. Joakim fyllde ju förra veckan så vart massa festande med hans vänner. Hade super kul, men att festa så många dagar i rad är verkligen nått man inte orkar längre :P Skulle ut i lördags men jag och Sara var lite väl skakiga så hon drog hem och jag drack på samma äckliga öl i 2 timmar ;P haha.

Är ledig idag så ska passa på att vara ute i solen. Men först blir det att damsuga lite och diska.

Haha ;P

RSS 2.0