Jag fryser..

Jag fattar inte varför det ska vara så kallt här inne?
Iofs så bor vi ju högst upp och har en stor terass precis vid sovrummet. Men elementen funkar ju inte heller. Inte konstigt då att man vaknar förkyld varje dag.


Jaha då fick man iaf sova ut idag. Har jobbat rätt mycket sedan i lördags morse, så behövde sova ut. Men jobbar kvällen sen iaf.

Igår kollade jag och Marko på Johan Falk, första filmen. Den var hur bra som helst.. Har ju redan sett 2an för Sofia och Sandra tog med sig den för ett tag sedan. Men det blir absolut en serie att följa :)


Nej nu ska jag käka lite och börja städa.



Tallin

Visst det var ca 1 månad sen vi var i Tallin men jag har ju inte kunnat berätta hur underbart vi hade det så här kommer det.. :P


På något konstigt sätt så kom vi nästan inte iväg. Vet inte riktigt vad som hände men vi var väl inte helt sams :P men iaf vi satte oss i bilen och började åka. Helt plötsligt så börjar bilen koka och det börjar lysa massa röda grejer i bilen. Både jag och Marko vart helt panikslagna och visste inte vad vi skulle göra. Och det bästa var ju att det var mitt på motorvägen..
Vi fick iaf lite info om hur vi skulle göra men vi tvekade på om vi skulle våga köra bilen ända till Sthlm. Så Marko ringde sin vän i Södertälje. Så vi åkte dit, ställde bilen på en parkering vi trodde skulle vara super bre. (yes nu slipper vi betala parkerings kostnaden i terminalen) sen fick vi skjuss till terminalen. Men det visade sig att vi fick böter på 450 kr istället på perkeringen vi stod på :P


Vi kom iaf på båten och vi hade hur bra som helst. Vi drack faktiskt inte så mycket utan vi bara umgicks :)

Hotellet var hur fint som helst och det var där vi spenderade mest tid, för själva poolområdet var guld! Vi ville aldrig där ifrån. Men vi hade tur att det fanns ett shoppingcenter precis över gatan, allt var super billigt. Så vi fick med oss lite roliga saker hem iaf.

Vi träffade även 2 killar från Sverige på hotellet, som vi gick ut med. Hade jätte kul då med :) men vi vart nog liite för fulla. Tog taxin till hotellet och tjatade på han som körde om ett mcdonalds eller en resturang kl 2 på natten. Men inget var öppet så vi gick till Statoil och köpte typ allt dom hade. Det slutade med att jag fick äta allt för Marko däcka :P haha.

På hemvägen på båten vann vi även 5000 på spelautomater. Det kallar jag flyt ;P









Ne nu måste jag kila iväg till jobbet.

Ciao


I'm Baaaaack!



Yes nu har jag äntligen hittat strömsladden till datorn så nu är vi online igen.
Har inte vart så direkt desperat efter internet, vi betämde nästan där ett tag att vi skulle strunta i att beställa nått. Men tidigare i veckan fick vi ett ryck så nu kommer vi snart få "vanligt" bredband hem. Och då självklart hittar jag sladden så jag fick igång min bärbara. :P
Men men..

Ojoj vad saker det har hänt. Vet inte vart jag ska börja.
Vi har iaf flyttat in helt i lägenheten, fått iväg våra andra lägenheter.
Vi har haft rejäla fester :) (bilderna ligger självklart på andra datorn)
Varit i Tallin.
Varit på bröllop.
Shiva har opererats. (börjar bli bättre nu)
osvosv...


Har massa bilder på allt i stortsätt, men inte på den här datorn. Och Marko håller och och gör en "studio" nu här hemma i min klädkammare /: så datorn är nedplockad. Men ska be han fixa det senare.

Men jag lägger upp lite bilder som jag har på mobilen.
Kommer börjar skriva rejält här i bloggen nu. Men inte idag. Får bli mer i helgen eller efter helgen för jag jobbar heeela helgen..

Ciao!








Före:



Efter:








RSS 2.0