Flytt

Blev en sväng till Heidi förut, hjälpte henne att flytta i värmen. Trodde allvarligt jag skulle svimma.. Men jag klarade mig, men får väl se om man vaknar ännu sjukare imorrn :P

Väntar på att babe ska komma hem. Måste åka hem till mig en sväng och hämta lite kläder och Hannas kläder. Måste även hämta näsprayen. Finns det nått värre än att vara täppt? Jag får panik!

Blir nog även en sväng till ÖB. Vi måste inhandla lite nödvändigt ;P



Just ja. Jag har fått ny stereo och ljudsystem till min bil. Fick ett samtal från älskling häromdagen, att han köpt det åt mig :) Och jag som inte alls tycker om att få saker :P Men men.. Ny är det ett jäkla dunk i bilen. Bara tonade rutor och nya fälgar som fattas. Men det kommer det med :)


Turkiet resa med min bror och hans tjej om några veckor, förhoppningsvis ;)


Lite bilder från våra resor.

Amsterdam









Arnhem















Hittar tyvärr inte bilderna från Kreta, och Marko stressar ihjäl mig, så det får bli senare.

Ciao


Sjuk

Hur lyckat är det egentligen. Är sjuk på semestern /: Har haft ont i halsen några dagar nu, men nu är det verkligen hemskt + att jag är jätte förkyld. Fattar inte hur man kan bli förkyld när det är såhär varmt?


Ska hjälpa Heidi att flytta idag.. Men blir nog inte så mycket för min del, så som jag mår nu.
Blir nog att ligga inne och kolla på film tills älskling kommer hem.

Skulle tvätta idag med. Men kom inte upp i morse.. Gick ner nyss men då har nån jävel snott tiden /: Skit ockå!
Funderar på att åka förbi hemma hos mig och kolla om det finns nån tvätt tid. Men frågan är om man orkar?



Bildbomb

Här kommer massa bilder från de senaste veckorna :) har inte haft tid eller ork att lägga över dem förns nu..


Matti


Matti och Marko


Älskling :)








Danny och Nancy



:P




SEMESTER!

Åhhh satan va underbart det är. Semestern började igår och vi "firade" med att åka ut på sjön med Markos pappa och några fler. Vi var verkligen ute på båten hela dagen och det var så otroligt underbart. Solade, badade och drack öl. Hade det jätte mysigt. Men tillslut vart vi lite trötta så halva folket somnade + jag i Markos knä :)


















Kan det bli bättre?

Hoooot!

Kom nyss hem.. Har vart med Hanna i vilsta och solat. Sen kom även Jarno och gjorde oss sällskap.
Så dum som jag är trodde jag inte att solen skulle ta så mycket som den gjort. Smörjde in mig på axlar och ansitkte, men upptäckte när jag kom hem att hela ryggen + rumpan är helt knall röd ;P ooops.
Blev helt slut av att ligga i solen. Och stackars mig ska strax iväg till jobbet. Jobbar till 22 /:
M frågade om jag ville dricka lite öl ikväll. Men just nu känns det bara som jag vill krypa ner i sängen när jag kommer hem. Jobbar imorrn med 12-20. Sen har jag semester :) Så sparar mig nog tills dess..

Ser ut som ett bombnedslag här hemma med. Hinner inte städa. Sorry M ;/
Får ta det imorrn, eller söndag ;P



Nej nu måste jag fixa klart håret sen sätta mig i min svin varma bil och åka till jobbet.


Ciao!

Grönan

Har jobbat som en tok de sista dagarna. Men idag är jag ledig, och ska strax iväg till tåget och möta upp bror och hans dotter för vi ska till gröna lund :)

Bra att ha min bror ibland. Så klok och världsvan så han kan ge mig råd om allt :P



Ne nu måste jag skynda mig..


Ciao!

Heelt slut.

Har vart en rätt lugn helg, förutom att jag jobbat. Började kl 7 i morse /:
Fick urinvägsinfektion igår med. Allt på en gång. Jippi!


Jag och M var nyss iväg till coop. Var tvugna att köpa en ny klotång till Shiva, sen vart det lite godis ;P
Hade hyrt en film som jag velat sett länge men tydligen hade han redan sett den. Så blir förmodligen en Shopaholic istället. (Förlåt Bim) Sen blir det sova. Börjar jobba kl 9 imorrn. Får aldrig sova ut /:


Gjord av Marko :)

Usch!

Igår var jag ledig. Så gick och mötte upp Hanna och Carro på stan. Gick och satte oss på torget och käkade glass. (eller det var bara jag som käkade glass) Där träffade vi även Jarno och lille Mio :) Så söt så man dör!
Gick även runt och kika lite i några affärer. Hittade en tröja för 49 kr ;P Tur att inte Bim var med, för hon blir alltid så tjurig för jag jämt hittar grejer på rea ;P

Sen när Marko kom hem åkte vi en sväng till Tuna Park. Han hittade en jacka och vi kollade på massa klockor. Mer än så vart det inte. Sen åkte vi hem. Frågade om Hanna ville följa med till stan och ta en öl, men segot hann inte ;P haha. Så vi bestämde oss för att åka iväg igen och köpa massa godis, chips och nötter. Så vart en mys kväll istället :) Men båda tvär slockna vid typ 22 :P

Sen när jag vaknade upp i morse och skulle till jobbet kände jag direkt att nått inte var som det skulle. Har vart små förkyld och hängig hela veckan. Och nu small det till /: Så idag är jag hemma.. Usch vilken ångest det är att inte jobba /:
Men men, så är det.

Ne nu orkar jag inte sitta här längre..

Ciao!





Jag saknar mina hjärtan!

kommer inte...

0-3feb979cff20465a2d309d0dec84364e.png

Kolla varifrån!

kommer inte in på min blogg så får skicka såhär. Ska strax ringa Hanna och kolla om hon vill följa med och ta en glass på stan:) försöker skriva mer sen om jag kommer in. /a


Grönan

Fick mess av min käre bror igår, som frågade om jag och Marko vill med till Grönan nästa vecka :)
Var ett tag sen sist vi sågs..


Bror, Marko och jag, för vääldigt länge sen :P


Hemma fru

Jobbar kvällen idag igen /: Men imorrn är jag ledig iaf så funderar på att åka och köpa the sims 3, och spela hela dagen. Kommer bli helt fast ;P


Har nyss gjort lasagne. Den vart precis klar, men ska nog vänta tills M kommer hem så vi kan äta tillsammans :)
Men jag tjuvade lite och åt upp resterna som blev att köttfärsåsen. Mmm va gott! ;P
Har betalt mina räkningar med. Skönt att ha det gjort. Den här månaden blir nog ganska bra ekonomiskt :)


Fick ganska såliga nyheter igår. Varför ska allt komma på en och samma gång? Jag fattar inte meningen med allt?
Varför ska jag behöva vara förälder åt min egen pappa?
Men men.. Verkar som det löser sig iaf. Hoppas det, för jag orkar inte ta ansvar en gång till.
Jag har mitt eget liv, och mina egna problem att lösa först.

12 dagar kvar tills semestern!




Jag vill spela!

tRÖTT

Usch va trött jag är.
Men får inge ro till att sova /: knepigt.
Ska iväg och jobba strax, jobbar till 22. Kuul!
Börjar bli lite röksugen så funderar på om jag ska gå en sväng till macken.? Orkar jag?

Mycket på g just nu. Känns bra att ha lite planer så man kan se fram emot nått.



Nej jag ska nog ta en liten promenad innan det är dags att åka.

Ciao!


Testar att...

0-1d450cc0d7e2effbc1563bf6c8a89850.png

Kolla varifrån!

Testar att mobil blogga lite :)


Det spelar ingen roll..

-Det spelar ingen roll hur arg jag är på dig, för så fort jag ser dig försvinner allt och jag börjar le.

Jaha då var min lediga helg över. Har vart en rätt lugn och skön helg. Rätt härligt att inte ha nått planerat för engångs skull, för alltid annars ska man nånstans och stressa.

Jobbade till 18 i fredags.. Åkte hem till Marko och bara tog det lugnt hela kvällen. Han gick upp och jobbade på lördagen och jag gjorde i stort sätt ingenting. När han väl kom hem gjorde vi oss i ordning och åkte hem till Matti. Där var det kaos så fort man kom innanför dörren :P Behöver inte gå in allt för mycket på det. Men en grej var att en av killarna på festen ramla in i en kista och spräckte upp hela ögon locket :P Så det var kaos.

Sen efter några timmar åkte vi hem till Marko istället.. Vart en rätt lugn natt men är väldigt trött fortfarande.

Nehe nu ska jag städa undan liten sen lägga mig och kolla på tv innan jag ska iväg till jobbet.


/A

Love It!

Älskar den här låten! :)


Lördag

Nyss kommit hem från ÖB. Vart en säng till Shiva, men tror den vart i minsta laget :P Men får väl se om hon vill ligga på den eller inte. Vart en hel del annat också, såklart. Hittar alltid massa kul och nödvändigt i sånna affärer.


Undra vad som händer senare då`?
Skulle vilja se Baksmällan.



Den verkar ju vara hur klockren som helst :P


Ne nu ska jag göra någon mat och städa lite till bossen kommer hem ;P
Skulle göra lasagne men kom precis på att jag glömt köpa creme fraiche. Bra Alexandra!

Big Bang

Sitter och kollar på The Big Bang Theory, klockrent program :P

Oj va bra jag sov i natt, tycker synd om M som var tvungen att gå upp och jobba. Medans jag fick ligga kvar i värmen..
Känns super skönt att vara ledig hela helgen och bara inte göra någonting. Förlåt Bim, Linn och Maria för jag inte kom till Kumla. Men det är så mycket just nu som måste lösas. Men jag kommer snart igen :)

Jaha vad ska jag hitta på idag då? Funderar på att åka till ÖB och köpa en bädd åt Shiva. Har ju tänkt köpa en nu i 3 år, men aldrig blivit av. Stackars bäbis :P


Har inte så mycket att skriva just nu, men kanske skriver lite senare.
Ciao!


Lustigt

När jag inte skriver lika sorgligt längre, då försvinner en del läsare, Lite lustigt ;P
Kom nyss nån målar gubbe och väckte mig. Ska börja måla fönster idag eller vad han snacka om.
Usch jag som bara vill gå och lägga mig igen, länge sen jag sov så bra som jag gjorde i natt :) Men plikten kallar, och det är strax dags att åka till jobbet. Jobbar till 18,15 /:
Måste fan ta och tvätta bilen i helgen. Har ju inte orkat gjort det än. Finns det nått tråkigare`? Få be karln göra det ;)



/A

Rich Bitch

Yes, idag är allt kanon :)
Fått tillbaks massa pengar på skatten, får min högsta lön någonsin på måndag, får tillbaks 600 från tele2 + att pappa vart och hälsat på :) Får vi se om kvällen kanske blir ännu bättre ;)

Mindre än en månad kvar tills semestern, så ska lägga undan massa pengar till dess. Vill så gärna åka utomlands. Ligga på stranden med en corona, och gå mysiga promenader på kvällarna. Kan det bli bättre?
Men ödet får utvisa vad som händer helt enkelt.



Nya tag..

Vet inte vart jag ska börja.
Det känns som allt är ett blank papper, allt ligger på bordet, och vad är nästa steg?
Jag var så arg, men så fort jag ser dig försvinner allt. Jag vill bara ha dig i min närhet, för det är ju du och jag.
Vi har haft upp och nedgångar, precis som alla andra. Men ibland har det bara blivit för mycket. Vi har inte tagit något så seriöst, utan bara "vart". Men som både du och jag säger, det är dags att bli vuxen och ta tag i saker och ting.
Den ångesten och paniken jag haft de senaste veckorna vill jag inte ens önska min värsta fiende.
Men det positiva i allt, är att nu vet jag hur jag aldrig ska behandla en annan människa, aldrig ta någon för givet.
Jag vill ha en framtid med dig, jag vill ha allt som vi planerat. Men jag är rädd för att bli sårad. Ångesten ligger ju där fortfarande och smyger. Men jag litar på ditt ord, och gör det bästa av situationen. Litet steg i taget.

Jag älskar dig.




I don't wanna be without you babe
I don't want a broken heart
Don't wanna take a breath with out you babe
I don't wanna play that part


Shopping!

Åkte iväg en sväng till tunapark och handlade lite saker. Trodde jag skulle hitta massor, men så är det ju självklart inte när man har pengar. Inhandlade iaf lite nya underkläder. Varför ska det vara så svårt att hitta en BH? Sen vart det även en kjol. Sen vart det inte så mycket mer. Men ska förmodligen till stan imorrn och kolla lite mer :)


Jaha vad ska man hitta på nu på kvällen då?
Blir väl att ligga och kolla på tv eller nån film..


/A

Bruun

Stack iväg och hämtade Hanna och Jani i Skiftinge. Sen lämnade vi av Joni hos Jani och drog och solade.
Var så osmart att jag glömde sätta på fläkten så höll på att dö! Tror aldrig jag svettats så mycket, till och med i ansikten, och där blir jag aldrig svettig.

Nu är jag hemma med Shiva igen. Håller på och gör mat, så ska försöka få i mig nått. Sen blir det att göra sig i ordning och se vad som händer. Kanske ska ut och gå med Shiva och Hannas ena hund. Sen får vi se vad som hittas på :)

Blev uppbjuden till Sthlm förut. Py hade biljetter till Anastacia, men har inte pengar till det så får hoppa det /: inte för att jag är speciellt förtjust i henne, men alltid kul att gå på konsert.


Godmorgon

Nu blir det en cigg, så hoppas vi på en bättre dag.

Men kom då!

Var nyss och köpte cigg, och sitter nu och dricker kaffe. Väntar på att Hanna ska komma, så det blir lite med kaffe och några cigg :P Måste ju prata lite om helg, kommer bli många skratt! :P

Har as ont i min ena tand, tror jag slog i den när jag och Hanna ramlade :P haha. Vilken syn det måste ha vart. Får lära dig nån annan gång hur man dansar sådär ;P nog bäst när vi är själva haha.


Öh!? :P


Yeah! :)


Det..







Det bränner i hjärnan..

. . .

-Du tog min hand och sa: "Kom, vi åker härifrån. Vi åker någonstans där vi kan leva tillsammans, bara du och jag, för resten utav våra liv."



Mycket att göra..

Känns som det är rätt mycket att göra den här veckan..
Ska jobba ikväll, samma imorrn, sen skulle jag vilja gå på bio på onsdag. Pappa kommer förmodligen och hälsar på, sen kanske jag drar till Kumla eller till Norrköping med Hanna :) Mycket på G. Skulle behöva tvätta och städa, men tror inte jag orkar idag. Är fortfarande helt slut..

Min älskade Shiva. Hur skulle jag klara mig utan henne? Hon ligger här ihop krupen i mitt knä med nosen på datorn. Det är äkta kärlek det! :)



/A

Studentfest

Vart en väldigt lyckad kväll igår.

Började med att jag och Hanna gjorde oss i ordning och drack lite.
Sen kom Tomi och hämtade upp oss i en hur snygg bil som helst, en cab :) Kändes nästan som vi tagit studenten :P fast det vart ju lite kallt och det kändes som håret skulle flyga av :P

Väl ute på festen var det världens drag. Hur mycket alkohol som helst + massa mat. Så jag och Hanna smög in oss i köket och käkade ett antal ggr ;P
Vart massa öl och vin och sen helt plötsligt stod hela festen och dansa. Hur kul som helst, tills Hanna och jag ramlade så jag har blåmärken överallt. Plus att jag och Joni ramlade på en stol så jag har världens blåmärke på benet :P Haha.
Sen när folk började dra sig vid 4 på natten åkte vi hem till Hanna och efterfestade.

Kom nyss hem från Hanna, var över en sväng och kollade på film och käkade pizza men Joni och Jani.

Men nu är jag hemma och ska kolla på film, och försöka sova.


Lite mupp bilder från igår ;P


Muppar :P












? Joni och Micke.


Tomi :)


Nu kör vi!


Jag vill ta studenten..

Igen..

Åker massa flak härute och det hörs i hela stan. Jag vill med! Studenten var nog blan det roligaste och häftigaste jag gjort i mitt liv. Önskar man fick göra om det..





Det löser sig.

Du kan fara åt helvete! Jag är klar nu. Orkar inte bli lekt med.. Om det är hämd du var ute efter, så varsågod. Kör på!
Nu vet jag verkligen att du är världens mest elaka människa. Har du alltid vart och kommer alltid vara.
Fuck Off! Låt mig va!




Ne nu är det över med deppigheterna. Hanna kommer strax och lämnar drickat sen ska hon iväg och kolla på studenten. Aldrig att jag går ut i regnet. Så jag stannar här och gör mig i ordning. Sen blir det iväg till Borsökna på fest :)



;P

Ärlighet?

Varför har folk så svårt att vara ärliga mot andra?


Jobbade igår, och det gick väl sådär.
Skulle jobbat kl 7 i morse men det gick inte, så nu sitter jag här.


Idag ska jag iaf pallra mig ut, och det blir fest :) Så det ska bli riktigt kul iaf. Men får se hur jag ska orka. Måste nog försöka sova lite innan.


Ciao!

Jag måste rycka upp mig!

Nej nu får det vara nog! Jag måste rycka upp mig!
Det här är inte likt mig..
Önskar att min Bim var här.. Men det går ju inte /: Funderade på att åka till henne, men jag måste verkligen jobba imorrn. Så känns rätt onödigt. Eller?

Ja jag vet inte.. Ska försöka ringa henne så får vi se.. Måste iaf göra nått idag, kan inte bara ligga här och ha ångest..

Broken

Allt är bara huller om buller just nu. Övervägde faktiskt att sluta skriva här. Vet inte vad jag ska skriva om?
Inte så kul att läsa om min ångest.?


Men såhär är det..
Jag har haft extrem ångest och panik dom senaste dagarna.. Allt har blivit så fel.
Jag kan inte äta, sova eller prata med någon. Och värst av allt är att jag inte klarat av att jobba.
Vet inte vad jag ska göra. Känns som det inte finns något längre att göra`?

Man förstår inte vad man förlorat förns det är försent.


Men jag ska göra allt för att få ny ork och orka ta tag i mitt liv. Jag kan inte leva såhär.
Men först måste jag försöka sova..



RSS 2.0