KoKo!

Jag är totalt snurrig i huvudet idag. Har vart på jobbet typ 12 timmar men kommer knappt ihåg att jag vart där? ;P
Känner mig bara allmänt seg..

Babe är på kryssning med jobbet så jag och Shiva får mysa själva :)
Ligger och kollar på Gossip Girl, men fick ett mysigt samtal nyss så missade slutet, så det är bara att spola tillbaks. Eller säger man så om dvd och sånt man laddat hem - spola tillbaks? hmm..











Saknar mina tjejer <3


Nattinatti



Sherlock Holmes

Kollade på Sherlock Holmes igår. Otroligt bra film, och otroligt bra skådespelare.
Men tror att vissa inte förstår ironin i filmen. Som tex, varför han låser in sig i veckor i sitt rum, eller när han säger att han kom längre ner än vad han tänkt sig i sitt sökande, men när han kom upp igen var han smartare än någonsin :P Klockren!
Såhär står det i Wikipedia - Under främst sysslolösa perioder injicerar han en sjuprocentig kokainlösning i brist på den stimulans som arbetet annars ger.




Nehe nu ska jag föna håret sen iväg till banken.

Ciao!

Ny dag, nya möjligheter.

Jaha, det vart en sen natt igen. Jag och babe satt framför datorn och drömde bort oss.
Ska till banken i morgon så får se om vi kommer lite närmare våra drömar.


Hanna kommer över om ett tag, men ska nog ringa och säga att vi går hem till henne istället. Har en karl som ligger och sover i soffan :P Kan tro att han ligger i koma eller nått.
Ska sticka iväg och träna sen med. Var några dagar sen nu. Men städade ju faktiskt som en tok igår, så det får räknas som ett litet träningspass.


Jani och Hanna :)



Nu är det nog!

Nu får det fasen vara nog med snö. Blit så trött på skiten. Räcker med att det är snö i backarna när man ska åka skidor eller bräda, men inte såhär..

Har hållt på och städat hela dagen. Kan säga att det inte är roligt att skura våran lägenhet. Golven tar ju aldrig slut :P Men när allt väl var klart gick vi iväg och köpte rökelser, tacos, och hämtade även Markos klocka som vart inne på lagning i 1 månad. Så har legat orörlig i soffan en bra stund nu.
Men nu blir det badkaret en stund sen film.


Blev fest i lördag här hemma. Började bra och slutade i kaos, som vanligt ;P



Såhär ser det ut när jag ska bestämma mig för vad jag ska ha på mig ;P




Snurrigasre än snurrigast

Alltid lika kul att bo ihop med min karl. Hittade precis Oboy paketet i kylen, och för någon vecka sen hittade jag smöret i brödskåpet och matgrädden i kryddskåpet ;P
Love you babe.


Nyss vart och tränat. Men än är inte slitet över, håller på och städar och diskar. Men sen blir det iaf mitt älskade badkar :)


Nu måste jag skynda mig. skriver sen.
 

Morrnmorrn

Nyss vaknat, vart rätt sent igår eftersom jag inte var hemma från jobbat förns efter 23. Sen fastnade vi vid datorn till 3 :P

Ska käka lite fukost strax, sen iväg och träna.
Sen ikväll blir det lite party ;)



Härlig skogspromenad

Är min lediga dag idag efter att ha jobbat 6 dagar i rad. Men inte har det vart lugnt för det. Blev väckt vid 9, med inhandlad frukost :) Sen vart det solning och direkt efter träffade vi Hanna och gick iväg till skogen och släppte hundarna. Skulle tränat efter det men vart så sent, då jag hjälpte Marko med en sak och vi vart vittne till stöld. Så vart kvar där ett tag. Att vi alltid ska lyckas vara vid fel plats :P

Nu sitter jag och väntar på Hanna, blir film ikväll :)
Föresten var Snabba Cash bra, riktigt bra i vissa scener..





Det roliga med den här bilden är att vi har en som ser nästan exakt likadan ut, fast när Shiva var liten. Hittar den inte nu tyvärr.


;P haha


Shiva är ute och springer med Dusty :P




Sötisar :)


Snabba cash

Kom nyss hem från jobbet. Gick direkt till bion och köpte 3 biljetter till Snabba Cash. Jag, Hanna och Marko så gå och se den :) Har höga förhoppningar på den, eftersom alla säger den är lika bra som boken. Men det visar sig.

Imorrn ska vi förhoppningsvis fixa med bilen, igen. Får nog hjälp av Markos pappa, så hoppas det går att fixa.


Nu ska jag och Shiva möta älskling.



Usch va trött jag är..

Gick och la oss rätt tidigt igår, och jag sov till 10 när Marko kom hem. Somnade om till 11 men är fortfarande sjukt trött. Marko gick och la sig nyss så funderar på om jag ska krypa ner brevid.?

Jobbar kvällen idag, sen upp tidigt imorrn och jobba. Det tar aldrig slut :P


De ni..

Inte alla som är intattuerad på David Beckham's Kropp ;P






Uppe innan tuppen.

Då var det dags igen..
Jobbade 12 timmar igår, idag blir det inte lika länge men lika tidigt.
Ska försöka orka träna sen också. Sen SOVA!

Måste springa.


Left alone

Jaha det vart ingen myskväll. Är hemma själv.
Får gosa lite med Shiva och sen sova.

Godnatt

Lovely brother

Kom nyss hem från jobbet. Satan vilken träningsvärk jag kommer ha. Är ju van att stå i kassa/spel men idag har jag plockat varor hela dagen. Tuunga varor, plus att jag tränade igår.
Jobba från 7-18 i morgon, bra pengar men inte så kul på en lördag direkt.
Lite trevligt hade jag på jobbet iaf, min kära bror och hans dotter kom och hälsa på mig. De åkte från köping för att handla hos mig :P Så söta.

Smarto som jag är så glömde jag min matlåda hemma, så fick äta mina resten från tacosen nu när jag kom hem :)




Shiva är så söt på den här bilden så jag bjuder på den här ;P

Nu ska jag kika runt lite på skistar efter en resa till Åre, sen ska jag möta Marko och gå och handla. För sen blir det höög avslappning.

/Ciao

Bilder

Ska strax lägga mig, men tänkte lägga upp lite bilder innan från Nyår.



Mupps ;P


Love!




Shiva fick va med också :)


;)

Har massa roliga dagen-efter bilder, men måste höra med folk om det är okej att jag lägger upp dem ;)

Nu blir det sängen och boken Insidan.
Natti.


Nytt utseénde

Har gjort om bloggen lite som ni ser :) Är inte klar än men har kommit en bit på vägen.
Fick en digitalkamera i julklapp av svärmor, så nu kommer det bli massa bilder här.

Hoppas alla har haft en bra början på året, min har vart sådär men missförstånd och bråk. Men nu börjar allt lugna sig så hoppas på den bra fortsättning. Har lite mål det här året som jag ska försöka få till.

* Börja träna ordentligt
* Spara pengar till resa och till att köpa boende
* Börja pensionspara
* Träffa familjen mer
* Skriva mer här

Det är några av sakerna..

Har faktiskt gjort en av sakerna idag. Tränat och till och med solat. Så idag känner jag mig duktig :)


Marko är och jobbar ett tag, så ska börja göra tacos och hoppa in i duschen.


Bim och jag på nyår.




RSS 2.0