Hahaha!



Kolla killen i vit tröja. Jag dör!
Hur fan kan man lägga upp en sån här video? Fy va elakt :P

Idiot



http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6310799.ab



Vilken idiot!

Fish och kött

Sitter på facebook och försöker fördriva tiden lite medans jag dricker te.
Spelar Fishville eller om man kan kalla det spela? Otroligt tråkigt men jag fortsätter enbart för att se om det går ut på något annat än att mata fiskar.

Men men..
Ska strax sätta igång och göra köttfärslimpa. Får se hur jag lyckas med det den här gången :P



Föresten, det var totalt ändrade planer i lördags. (Jag älskar att vi gör så spontata saker ibland)
Vi satt och kollade på film och käkade pepparkakor med Andreas, när alla 3 helt plötsligt vart jätte fest sugna, (kanske var filmen fel?) Så vi åkte iväg och köpte rom och cola, och bestämde oss sen för att sticka till örebro. Men det vart ett riktigt äventyr att bara fixa bil, för jag har inte hunnit fixa vinterdäcken på min än. Men det vart en tripp ut i skogen så fick vi tag i en bil.
Vi åkte hem till Marcus i Örebro och där vart det fullt ös hela natten. Kimmo, Sandra och Charbel kom dit, sen även min älskade älskade Bim. Det vart verkligen en jätte lyckad natt, fast den började för mig kl 2 på natten :P


Känner så mycket kärlek idag. Lovelovelove! Allt känns bra :)



Borta bäst, hemma sämst.

Sitter och kollar på film med Marko och Andreas, eller ja, dom är nere en sväng och pratar med några.
Så jag försöker fördriva tiden lite..

Var meningen att vi skulle till Örebro idag och festa lite. Men vart ändra planer så vi stannade hemma istället och bakade pepparkakor och käkade tacos. Så nu ska vi kolla på 2 filmer var det tänkt.




Ciao.

Banner skit!

Har suttit här i ungefär 1,5 timma, försöker fixa en banner, men det ska ju tydligen vara hur svårt som helst. Eller så är det jag som är puckad.? :P

Jaja jag får väl be Marko fixa hem nått program som jag kan sitta och testa med. Nu orkar jag inte sitta här längre.


Ciao!

Finest

I fredags åkte jag och Maria till Py i Stockholm. Åkte direkt hem till henne och käkade tacos och gjorde oss i ordning. Sen var det dags att ta sig till hovet. Vi och tunnelbana, jo tjena. Så Py var så snäll att följa med oss.

Konserten var underbar. Såg att den bara fick 1 plus i Aftonbladet. Men det är skitsnack. Kan iofs hålla med om att nya låtarna som dom spelade inte var någon höjdare, men när dom körde de gamla sjöng hela hovet med.


Efter konserten mötte vi upp Py. Gick förbi där Bsb skulle ha sin efterfest. Baraa tjejer :P Så vi drog vidare till Café Opera. Hade super kul, men var ju lite mindre än vad man tänkt sig.


Och här är våran fina bild från Café Opera :P haha jag dör.
Vi fick nya efternamn med, Maria heter tydligen Andersson och jag och Py geter Nilsen ;P

Böld

Har haft någon slags böld/cysta på svanskotan så har inte kunnat suttit så mycket vid datorn. Sry!
Men nu är jag här iaf..

Igår åkte jag och Marko till Västerås, skulle vara "modell för en dag", men när vi kom dit var dett hur försenat som helst så vi sa att vi ville boka om istället. Så vi åkte till Ica i Västerås och handla istället :P

I morgon ska jag till Sthlm. Ska dit med Maria och kika på våra babes Backstreet Boys :P Sen sover vi kvar hos Py. Kommer bli super kul...


Ne nu ska jag försöka väcka älskling.


Ciao

RSS 2.0