Livet fuc*ing leker!

:P
I Know jag är lite berusad.
Skulle vart nykter men tänkte att ett glas vin skadar inte. Men det är ju inte så lätt när man har en Sofia som fyller på ens glas hela tiden när man inte märker :P
Jag kom iaf hem i lagom tid så jag hinner käka och så.
Är hungrig på allt verkligen! Och jag är fest sugen som ett as. Verkligen kul att vara med massa folk som ska ut /:
Men men, det får bli en kalas helg för mig nästa helg ;P då slår vi fan på stort.
Nu måste jag fixa med maten. sen sängen
Natti

Converse

Yes! Har äntligen hittat mina converse :) Trodde någon hade snott dem.
Har väl inte hänt värst mycket idag, men var iväg en sväng och hämtade massa saker. Så skönt att jag hämtat nästan alla mina kläder och skor. Har känt mig som en lodis ;P
Fattar egentligen inte hur mycket skor jag har, hittade hur mycket som helst :)
Väntar på Sofia och hennes vän som snart kommer över. Sen ska vi på någon fest på stan.
Jag jobbar kl 7 i morgon så blir nyktert för min del. Jihoo! ;P
Nu måste jag skynda mig, kom på att jag måste flytta bilen.
Ciao.

Onsdag

Sitter hos Sofia just nu med min bärbara och ett glas vin bredvid mig :)
Skulle ju kanske blivit lite mer än 1 glas vin var med stolpskottet Sofia hällde ut vårat vin som vi hade hällt över i en flaska. Smarto! ;P
Men vi har kul ändå. Lyssnar på Hard med Rihanna. Underbar låt! :)
Har vart överallt och ingenstans idag känns det som.
Var över hos M och hämtade lite kläder och saker. Sen stack vi iväg till Rusta och köpte lite nödvändigt, sen till jobbet och lämna filmer sen tillbaks till M. Fullt ös...
Så jag tycker faktiskt jag är värd ett glas vin idag..
I morgon blir det att tvätta hela dagen och städa. Kanske skulle försöka mig på att träna med?
Just ja. Det är våffeldagen i morgon så Sofia och jag ska käka det :) Kanoners.

Fullt ös

Har nyss vart iväg och kollat lite möbler. Fanns inget jag ville ha så struntade i det.
Men hittad en soffa förra veckan som jag bestämde mig för att köpa. Så får hem den imorrn :)
Kommer bli kanon.
Fick även en tv av Sandra så nu har jag det med.
Så det som behövs nu är en tv-bänk, vardagsrums bord och köksbord. Men köksbordet köper jag nog nästa månad.
Så så är det med det...
Sov hur bra som helst föresten. Så det här kommer nog gå kanon :)

Första natten.

Första natten i min lägenhet :) Känns både roligt och skrämmande.
Kommer liksom inte ihåg senast jag sov själv. Men det kommer nog gå super bra.
Känner mig redan hemma, fast jag bara har en säng och massa småsaker.
Hämtade mitt paket från Jotex förut, hade glömt vad jag beställt. Så vart glatt överraskad :) Hur fina saker som helst. Har även packat upp mina saker jag köpte på Ikea förra veckan.
Ska bli otroligt skönt att få sova i en säng. Det var ett tag sedan kan jag lova.
Den ser helt underbar ut, så ska hoppa in i duschen nu sen slänga mig i sängen :)
Natti natti

Rockstar 101

Idag får jag min lägenhet, om det inte är nått som jag tycker ska akut fixas.
Synd bara att jag jobbar kl 16 idag /: lär ju inte hinna fixa nått i lägenheten.
Men ska försöka få upp sängen iaf, eftersom det står i källaren.

Jag och Sofia ska strax åka till stan med och hämta ut mitt paket från Jotex :)
Spännande ;P



Lost and insecure


Lite tråkig dag idag faktiskt.
Jobbade 7-14 men har inte gjort ett dugg efter det. /:
Gick en sväng till M och lämnade Shiva, och handlade lite men nu är jag hemma hos Sofia, har bott här hela helgen,..  blir tills imorrn då jag får min lägenhet.
Men Sofia jobbar så jag är själv. Men när hon slutat blir det popcorn, dipp och New moon :)


Nu ska jag kika på How I met your mother.

Ciao

Håröm

Är hemma hos Sofia nu.
Har precis käkat mat från Spicy Hot och dricker 3 apor vin :P Anders, Göran, och Ove. Goa Gubbar! ;P

Sofia plattar mitt hår efter ett jävla tjat. Hon ville borsta mitt hår men det var ett jävla liv ;P
Jag är ju så håröm.


Vi sitter och försöker komma på vad som händer idag? Alla är så tråkiga.
Kom igen nu Eskilstuna! :)





Godmorgon

Vaknade av att det var telefonkonferens i vardagsrummet. Idoti! :P
Sen somnade jag om, men då ringer min älskling Bim istället. Somnade om en gång till men nu är jag vaken.
Har inte kommit ur sängen än men iaf, jag är ju vaken :P
Är sjukskriven tills söndag så vet inte vad man ska hitta på i helgen.
Flyttar ju på måndag så måste nog börja packa lite. Och fixa elen, parkering, adressändring osv..
Usch vad mycket det är som ska göras.
Ne nu ska jag hoppa in i duschen.
Ciao

Så trött

Har vart en lång dag idag. Både på gott och ont.
Var hemma hos Hanna några timmar. Vart en hel del cigg, kaffe, chocklad och en film :)
Nu är jag super trött, har nyss kollat ett OTH avsnitt. Försökte tvätta lite, men blev bara 2 maskiner, har ingen ork kvar i kroppen..
Är sjukskriven tills söndag. Så får se vad helgen har att erbjuda. Har inga planer alls än så länge.
Ne nu är det godnatt.
Heipa.

Ny opererad


Då är man äntligen av med cystan. Blev opererad igår efter en väldigt lång väntan. Men allt gick bra och jag mår super. Det blöder lite och är äckligt och jag blir lätt trött, men sånt får man ta.
Ne nu ska jag strax till Hanna.
Föresten. Fick ett super gulligt samtal av Bim (som vanligt )
Hon kom på att hon fyller snart och kom med ett förslag, att vi vänner ska fixa en överraskningsfest åt henne ;P
Haha du är för go min älskade vän.
Ciao

AjAjAj!

Jaha då var det dags igen.
Har fått en cysta eller infektion eller vad det nu är vid svans kotan, igen!
Jag blir galen, det gör så fruktansvärt ont. Och idag är det värre än någonsin.
Så ringde till kirurgen i morse och det blir akuten för mig, igen.
Hoppas det går fortare den här gången.
Wish me luck

Changes

Ligger här och tycker synd om mig själv. Jag har så fruktansvärt tråkigt /:
Känns som jag väntat hela dagen på att något ska hända.`?
Har haft så tråkigt så har beställt massa saker till min nya lägenhet. Tror inte jag kommer behöva hälften men så blir det när jag inte har något att göra :P
Inte bra.

Minnen

Åh vad jag har vart nostalgisk de senaste dagarna. Kan ju kanske bero på att jag hittat massa gamla bilder.
Sitter iaf och lyssnar på massa gammal musik som man lyssnade på när man var typ 16-17.
Sjukt hur man tyckte att livet var så svårt då. Man skulle bara vetat vad som väntade.


Nytt inlägg

Gick super bra med lägenheten. Den var lite liten men jätte mysig :)
Så det får nog bli den, iaf tillfälligt.
Så så är det..
Vad ska man hitta på idag då?
Jobbar tidigt i morgon så kan ju inte gör nått allt för allvarligt ikväll.
Får se vad som händer helt enkelt.

You can see my heart.

You can see my heart beating
You can see it through my chest
And I’m terrified but I’m not leaving
Know that I must must pass this test
So just pull the trigger.


Ska snart iväg och kika på en lägenhet :) Tror faktiskt det kommer bli rätt bra det här. Den ligger inte långt från centrum heller så det är perfekt.
Skriver sen när jag vart och kikat.
Ciao.

Ledig

Ledig idag, och solen är spårlöst borta? /:

Ska försöka orka mig ner till gymmet, men börjar fundera på om jag ska ta det ikväll?
Blir ju bäst om jag går nu, för annars drar jag bara ut på det :P
Sen blir det även att gå på stan en sväng. Allt mitt smink tog slut samtidigt. Kan det bli bättre? :P
Vill köpa nya kläder med. Finns så mycket fint nu, men frågan är om det egentligen behövs ;P Klart det gör, kläder behövs alltid.


Kikade på Dating in the dark igår efter jobbet. Euw! Jag höll på att dö av pinsamhet för dem. :P Visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag skulle ALDRIG ställa upp i ett sådant program.
Det var en av tjejerna som var så äckligt lik en bekant till mig, eller ja, nu är vi väl fiender :P Men iaf, jag höll på att spy när jag såg henne kasta sig över den stackars polisen. Usch!
Jag och Linn för måånga år sen :)
Sofi och jag.
Zara, Sofi, Tony, Bim och Marko :P
Sofi och vackra Bim!

23.10

KOm nyss hem från jobbet. Är helt slut. Vet inte varför egentligen. Men har räknat rätt mycket på jobbet så kan väl vara det ;P  Satte på tvn och upptäckte att jag missat nästan helt The Condemned /: Sjukt bra film.

Ledig i morgon och fredag, sen jobb resten av helgen. Cash is king, eller nått :P
Hade ett rätt roligt samtal med Bim förut, eller ja, det är väl så våra 5 samtal om dagen låter typ :P
Jag får alltid konstiga vän förfrågningar på FB, vet nästan aldrig vilka folk är.
Jag - Vem är C?
Bim- Det är ju hon, hon som gick i våran skola.
Jag- Inte en aning, känner igen namnet iofs. Hm gillar vi henne?
Bim -Nej.
Jag- Okej då ignorerar jag henne.
Bim- Haha du är ju slut i huvudet!
Jag- Ja men det är ju så vi funkar ;P
Bim - Det är därför jag tycker om dig så mycket.
Gillar inte jag eller Bim personen är personen inte värd att känna ;P

Min dröm


Fan för dig Maria! Vi som skulle till USA, så går du och gör såhär ;P Så många utskällningar jag fått av dig att jag INTE får bli gravid ;P



Nejdå jag är så otroligt glad för eran skull. Love!
Längtar efter lillkillen.

Men någon dag ska vi dit, så är det bara.










all the right moves

Love it!






Ne nu är det dags att åka till jobbet.
Men måste ju bara lägga in en bild på min kärlek ;)


Syns det inte att jag är kär? ;P

Vill ha!

Sitter och kikar lite vårjackor.

Fastnade för den här, men känns lite dyr just nu. /:
Men iofs kommer lönen snart :)

Desto suede Jacket SEK 799, Vila - NELLY.COM

. . .



Remember all the things we wanted
Now all our memories, they're haunted
We were always meant to say goodbye

I'm already gone,
You can't make it feel right
When you know that it's wrong
I'm already gone,
There's no moving on
So I'm already gone..



I Walk Alone


Varför ska allt vara så svårt?
Ena stunden känns allt så lätt men i nästa är allt svårt igen.
Jag vet iaf att jag inte orkar leka den här leken längre.
Måste leva nu..


Hittade massa roliga bilder förut. Måste ha hundratals bilder på den här datorn :P
När man ser vissa och vissa klipp som spelats in, funderar man verkligen på vad man hållt på med :P Usch..


Haha ;P





Kommer sakna terassen /:


underbart

Vart en trevlig kväll i lördags.
Dagen började med en sväng på stan med Hanna och en vän till henne. Fikade lite och hade världens pratstund om pojkar ;P
Efter det var jag ju så snällt så jag körde hem Hanna och hennes stoora bebismage, kan ju inte låta henne gå. Så vart en kaffe där innan det var dags för mig att åka hem och göra mig iordning.
Blev en tjejkväll hemma hos Carro, innan vi mötte upp Hanna och co vd bowlingen. Hade super kul verkligen :)

Kvällen slutade med att jag sov hemma hos Hanna. Och hela söndagen vart det massa filmer :)



Den stora frågan är vad jag ska hitta på idag. Är ledig och har inga planer alls.
Sitter och kollar lite lägenheter som jag nog ska ringa på, sen blir det förmodligen yoga ikväll, men annars har jag ingen aning.? Ska snart gå ut med Shiva men det tar ju inte hela dagen.


Jag vill ha sommar nu!

Helg.

Har några timmar på jobbet sen börjar min efterlängtade helg :)
I morgon blir det att dricka lite med tjejerna, kommer blir super kul. Ser verkligen fram emot det.


Kikar lite på gamla bilder i datorn, åh vad jag längtar till sommaren!
Den här sommaren kommer bli guld, har jag bestämt :)


Amsterdam


Mitt hjärta








Åh vilka minnen :)

Stolt

Måste erkänna att jag är rätt stolt över att jag orkar träna så mycket som jag gör + att jag tycker det är super kul.
Iofs så får jag ganska fort resultat, har alltid haft det så. Får tacka min mamma för de bra generna :)
Har ju vart förkyld nu ett tag men det har gått över så nu måst jag ta igen lite.
Tränade core idag plus extra mage och gick en bra stund på löpbandet i uppförsbacke :)

Nu är jag helt slut, Känns som mina axlar ska lossna :P Så ligger och kollar på film, men ska nog snart lägga mig.



Young Money

Kan inte rå för det. Jag ÄLSKAR Lil Wayne!



Relationer

  • Sova sked, där han håller om din rygg: Han är beskyddande, men sensuell och kan nå dina intima delar om han vill.
  •   Ansikte mot ansikte: Intimiteten håller på att försvinna och ni är för självständiga.
  •   En i fosterställning – en på rygg: Personen i fosterställning vill ha tröst, men når inte fram till den andre.

 


Utbildning

Har vart på utbildning hela dagen i Örebro. Åkte redan 7 i morse och var hemma vid 17.30. Så är rätt trött måste jag erkänna. Själva utbildningen var väl inte så spännande, kunde redan det mesta. Men något roligt som hände var att på det hotellet vi var så bodde alla som ska vara med i melodifestivalen på lördag. Så när vi satt och fika så satt  bland annat Pernilla Wahlgren, Jessica Andersson, Alcazar och massa andra som jag inte har en aning om vad de heter? en bit ifrån :P

Är ledig i morgon så då ska jag försöka återhämta mig från min förkylning.

Nu ska jag kika på Family Guy.


RSS 2.0