Buhuu

Är sjuk /: eller ja.. Jag klarade att jobba hela dagen igår och 7-14 idag så jag är ju inte dödssjuk, än..
Vaknade igår och var genom förkyld, och idag är det ännu värre. Så nu är det ipren, nässpray och soffan som gäller.
Jobbar i morgon och på tisdag med, sen ska jag på utbildning i Örebro på onsdag så jag måste bli frisk. Vill ju kunna träna också.
Det är verkligen min vanliga tur,. blir alltid sjuk när jag kommer igång och tränar. /:

Ne nu ska jag tröstäta lite Ballerina kladdkaka med mjölk :)


Ciao

Nej nu..

Nu känner jag att det är dags för sängen. Upp tidigt imorrn och jobba.

Natti.



Banan

Vart väckt kl 7 i morse och bliev itvinga nypressad apelsinjuice. :P
Kommer ihåg att jag vart jätte sur och sa att jag inte ville bli störd för jag drömde att jag läste ett brev från min bortadopterade bror.. Ja där ser man hur sjuka saker det finns i huvudet. Fast iofs har jag en bortadopterad bror, men tänker på honom kanske 4 ggr om året. Knäppt.


Idag är det fredag, och det känns inte ett dugg roligt.
Jag jobbar ju hela helgen /:
Men ska hitta på nått med Hanna idag iaf :)


Nej nu ska jag ringa pappi sen färga håret.


Food

Gick nyss iväg och handlade. Håller på att hungra ihjäl här hemma :P
Den stor frågan var ju vad man skulle laga för nått.? Har kyckling i frysen och nudlar i skåpet, så får bli wok :) Mumma!



Är verkligen helt slut idag.
Gick upp rätt tidigt, hämtade Hanna och åkte iväg till Torshälla för att hämta mina sommardäck hos Andreas, sen iväg till ÖB en snabbis, sen träna. Så nu blir det mat och sen soffan resten av dagen.




Hittade den här gamla bilden på mig och Hanna, tycker vi ser pytte små ut fast det bara var 1 år sen :P

PT

Glöm det jag skrev häromdagen om att jobba är allt jag gör.
Träna är allt jag gör :P
Kom nyss hem från gymmet där jag träffade en PT (personlig tränare).
Och jag tycker att jag tränade hårt innan, jisses vad hårt det kommer bli nu :P
Gick på en aerobics klass igår, iofs var den bara på 30 min, men det räckte gott och väl för mig.
Noll kondition verkligen.
Men ska köra några klasser i veckan så snart har jag nog tillbaks min kondition, (som jag inte haft på typ 6 år):P

Var och hämta ut mitt paket från H&M förut, bland annat beställde jag ett par träningsbyxor. De satt perfekt :)

 
Tröjan var också med i paketet, 49:- som hittat.

Nu är det proteinshake som gäller sen dammsuga.



Nyklippt

Blev klippt igår föresten, snälla Janina kom hit och hjälpte mig. Behövdes verkligen, kunde knappt ha utsläppt för det var så slitet och för att jag klippt mig själv ett bra tag nu ;P







iglo



Nu är det iaf lite skottat på terassen, men det är fortfarande extremt mycket snö kvar. Vart ska vi göra av det? Går ju inte direkt att slänga ner det.?

Blåbär

Jobbjobb och jobb, det är typ de mitt liv handlar om just nu. Men jag ska inte klaga. Jag ska vara glad att jag får en fast inkomst varje månad och inte går hemma och dör.


Vart en lugn helg, med tv-spel :P Love it! Önskar jag hade ps3 eller wii. Får bli nästa inköp.


Lite bilder från de senaste dagarna.


Min älskade mupp :P


Min vackra.


Såhär nyttig är jag :)


Försökte mig på blåbärspannkakor. De ser giftiga ut men de smakade faktiskt helt okej :)

Fredag

Usch vad jag är dålig på att skriva här. Men det är alltid så mycket runtomkring så tänker inte på det.
Men men.


Vaknade för någon timma sen, men ligger fortfarande i sängen, men datorn på magen. Orkar inte gå upp :P
Började träna på nytt gym igår så har väldens träningsvärk. Tack M :P
Sen på kvällen hämtade jag Hanna och Dusty och åkte iväg till en hundklubb och släppte dem så de fick springa av sig lite. Sen vart man tvingad till att äta pizza ;P Tack Hanna.


Idag ska jag till optikern tänkte jag, sen jobbar jag kvällen. Roligt på en fredan, men men. Är ledig resten av helgen :) Har inga planer för helgen förutom att träna arslet av mig ;P


Ne nu börjar jag bli lite hungrig, så måste nog äta lite frukost.


Hanna och jag förra våren :)

Tacos

Ikväll blir det lugnt.
Blir tacos och någon film. Jag jobbar tidigt i morgon så har ingen lust med något annat.


För övrigt idag så har vi vart en sväng till ÖB. Jag älskar ÖB och Rusta. Allt är ju så billigt :P Kommer alltid hem med massa rengöringsmedel och hårgrejer. Blir ju typ halva priset om man jämför med en annan butik. Hur bra som helst.


Ne har inte så mycket annat att skriva om idag.
Nu blire tacos.


Ciao


Det var väl själva..

Faan! Hur lyckas jag!?

Kan inte ens ta på mig kläder utan att ta sönder nått.




Lite humor.

Måste ju få skratta lite en sån här trist tisdag :P



Kolla texten

Helgen

Den vart några långpromenader i helgen, annars vart det tvärlugnt framför tvn.
Men igår åkte vi en sväng ut till en vän och drack kaffe, och kollade på hennes otorligt söta Chihuahuor :)

Idag är jag ledig. Blev en riktigt långledig helg. Börjar bli lite tråkigt men imorrn jobbar jag iaf.


Ne nu ska jag testa Spore.


Ciao

Vårat barn



Vårat barn kommer tydligen se ut såhär :P haha

Vill ha!

Kollar lite på Nelly.
Finns så mycket fint så jag blir galen!










Parkväll

Igår skulle vi över till Hanna och Jani en sväng och kolla på deras nya lägenhet. Vart en lite längre stund än vi tänkt, vi vart kvar på Tacopaj och film :) Hade det super trevligt, men tycker så synd om Hanna som har så ont /: stackars.

Idag vaknade vi väldigt tidigt, för att vara vi :P 10 tror jag klockan var. Så vi gick upp och käkade frukost och gick ut på långpromenad. Verkligen jätte skönt, men man är ju lite orolig för att få en istapp i huvudet. De har ju iofs satt upp avspärrningar där man inte ska gå, men det finns ju fortfarande tak överallt där det hänger istappar. De kan ju inte spärra av alla gator :P


Blir lugnt ikväll med. Håller på och tvättar så blir väl någon film eller nått.
Kollade på 2 avsnitt av Lost förut. Nya säsongen :) Tar nog ett tag innan man kommer in i det igen. Men det är ju bara för bra.



Min älskade!  :P




Försökte göra kokostoppar förut ;P haha. Men goda vart dom.



Fredag

Nu är jag ledig tills tisdag. Det är inte ofta det händer. Åhhh va skönt! :P
Funderar på om jag ska iväg och träna, men känner inte alls gör det idag. Måste städa så gör nog det istället och tränad imorrn och på söndag.

Kanske ska förbi Hanna sen och kika på deras nya lägenhet :)
För övrigt blir det nog en rätt lugn helg skulle jag tro. Finns inte så mycket att hitta på.



Lång onsdag

Var ledig idag. Men gick upp vid 9. Hade ett slags möte kl 11, som gick super bra :) Så får se vart detta slutar.
Sen kom Hanna förbi och drak te. Lika trevligt som alltid.

Resten av dagen har det väl inte hänt så mycket. När Marko kom hem från jobbet åkte vi väg och handlade, sen somna vi i soffan några timmar. Sen tyckte vi att vi var värda lite godis, så stack iväg till godisland :P Och nu kollar vi på någon värdelös film på 6an, men upptäckte att M och Shiva somnat i soffan. Mina sötnosar :)
Så ska väl ta och väcka dom och dra med dom in i sovrummet. Blir att gå upp tidigt i morgon med och ringa några samtal. Sen jobb på kvällen.


Föresten. Jobbade hela helgen, men i söndags körde jag Andreas till Örebro till mina älskade hjärtan. Träffa 2 av mina systerdöttrar och syster dotter,dotter :) Underbart! Sen passade jag på att åka till Bim, och vi åkte hem till Maria så jag fick kika på hennes mage <3 och deras nya lägenhet. Vart att sova kvar hos Bim, och det är alltid lika kul.

Nattinatti


RSS 2.0