Lyssna!


Burrburr

Usch vad jag fryser. Sitter här med tjocktröja och filt men fryser ändå..

Hanna var här förut och drack lite kaffe och prata skit. Sen kom även Sofia förbi en sväng. Men nu har båda gått och jag ska nog lägga mig i soffan och vila lite.
Nog dags att ta alvedon igen också..

Ciao!

Fräscht va?...

3df9e8ea6409a9bb68dd254aa4b0ea84.png

Kolla varifrån!

Fräscht va? :p och det här är bara ett av såren.


Garrre

Jaha då var denna dag över. Och lika förjävlig som vanligt ;P
Har bestämt mig för att jag måste bli starkare och inte låta någon trampa på mig och ta mig för givet.
Fick väldigt många dåliga nyheter idag, så har mycket att ta tag i imorrn.

Saknar mina älskade. Bim, Maria, Linn.
Ska nog ta och besöka dem snart. Ska bara försöka bli bättre med magen först.


Do not envy a sinner: you don´t know what disaster awaits him.



Kollade på film med Sofia förut, sen kom Hanna och kollade på efterlyst. Hur skulle jag klara mig utan mina vänner?
Nu blir det att slå på en film och gosa med Shiva i soffan.




Puuuh

Har haft det väldigt långtråkigt idag.
Lite trött sådär också eftersom det är lite svårt att sova ¨på nätterna. Har rätt ont i såren när jag rör på mig..

Men vid 16 kom Sofia hit med blommor från jobbet :) Oj vad jag vart förvånad. Men det var jätte snällt.
Tvingade även med henne att hjälpa mig och handla och baka något som skulle bli typ brownies med kokos på, men vart lite fel. Hade i 7 deciliter socker istället för 2 :P Och blötte ner havregryn istället för kokos. Vet inte hur vi tänkte där :P Men jag tycker resultatet vart gott iaf :)

Men nu är jag rätt slut. Tänkte bara skicka lite snabbt här, sen lägga mig i soffan och kolla på tv.



Ciao!



Härliga tider.

Operation..

Fick akut ont i magen i fredags kväll.
Sofia kom hit och kollade på film, käkade chips och drack ett glas vin. Sen jävlar fick jag ont. Sofia gick hem för jag skulle upp tidigt och jobba.
Jag trodde det var halsbränna så jag försökte med allt för att få bort det..
Men det vart bara värre och värre. Jag grät och skrek och ringde helt hysterisk till Marko som sa att jag måste åka in akut, men jag vägra. Försökte få tag i vårupplyssning i ca 2 timmar, och tillslut svara dom och sa att jag måste åka in.
Så jag ringer taxi och åker till akuten, helt själv /; kl 3 på natten.
Ligger där i 5 timmar och har ont. En läkare kommer in. Känner på magen (AJJJ!) och pillar i baken :P och säger att det nog är en infektion eller cysta i livmodern. Så blir gynundersökning, men allt såg bra ut. Så fick ligga kvar på akuten någon timma till bland alla alkisar och äckel. Sen kommer jag upp till en stoort rum, helt hysterisk för jag var själv och inte fick tag i någon. Jag fick inte dricka något eller äta, så då vart jag ännu mer ledsen för det, för då skulle dom plötsligt sätta fler nålar i mig (fick en på akuten också). Sen gick det undan.
In i duschen, vila en stund sen kommer doktorn och säger att jag ska opereras..
Usch vad hemskt det var. Alla äckliga sprutor, nålar och slangar + att jag var helt själv. Men iaf på när jag började vakna upp kom Marko. Så då vart allt bättre. Så det var alltså blindtarmen.
Är hemma nu men mår piss. Har jätte ont och det kliar. Men men, sånt händer.

Tack Hanna för du kunde hjälpa mig med Shiva.
Och tack Bim och Sofia för ni orkade med mig när jag var helt hysterisk.

Simma

Igår var jag riktigt hurtig. Först vart det städning (någorlunda) sen en låång promenad med Sofia och Shiva. Sen träning med Hanna :) Sen även tvättning och storhandling. Oj vad jag är duktig.


Ska strax iväg med Hanna och simma. Får se hur det går.
Sen blir man ensam hela helgen. Älskling ska till Örebro /:
Det positiva är ju att då får jag tvn för mig själv och kan kolla på Gossip Girl. ;P




mmm ;P

Usch och Fy..

Känner mig rätt hjälplös just nu. Vet inte vad jag ska göra.

Vaknade nyss, är ledig idag.. Så ska passa på att träna, städa och gå långpromenad med Shiva. Ska även försöka få en tvätt tid. Kan man ha roligare? :P



Min älskade!


jag saknar...

0-7875189d7ca4ecacabb7dd6f13d2da4f.png

Kolla varifrån!

jag saknar min Bim


jag saknar...

0-7875189d7ca4ecacabb7dd6f13d2da4f.png

Kolla varifrån!

jag saknar min Bim


Varför kämpa?



Varför kämpa när ingen kämpar tillbaks?


Jag kan inte vakna..

Vart en inte så lyckad kväll igår..  Känns som livet faller sönder. Och jag börjar bli trött på det.
Orkar inte gå runt och fejka hela tiden.. Det är slut på det nu.
Skulle upp tidigt imorse till ett möte, men jag orkade inte. Känns som jag inte är vaken än heller.
Skulle hämta min bil igår men så vart det inte, och förmodligen inte idag heller. Är ju inte så lätt när man inte får någon hjälp med det /: men men..

Ska äta frukost nu, ut med Shiva sen lägga mig i soffan tills jag ska ta bussen till jobbet. Jippi.




Marko och...

0-2747a93cd113792c23338c9a51f7abab.png

Kolla varifrån!

Marko och Charbel har det bra :p


Marko och...

31b6d105fa99a4666de978053388a6c9.png

Kolla varifrån!

Marko och Jani


jag, Marko,...

7ca44a029d946d8855a1f2d7688a7878.png

Kolla varifrån!

jag, Marko, Foppa :)


Wild night

Hade hur kul som helst i lördags. Började lite segt men sen kom alla grabbarna :)
Guud va man längtar tillbaks ibland när man träffar alla..

Vart ingen utgång eller nått. Vi satt bara här och hade folk som kom och gick hela tiden. Precis så som det ska vara.
Önskar att ni alla kunnde stanna här för evigt :P


Jag och Charbel har en ny låt. Den bästa jag hört på länge!
(och tyst på dig Foppa. Vi tycker faktiskt inte det är nån "Zäta" låt :P )




Ne nu ska jag strax iväg och köpa lite frukost, sen ska jag försöka orka ta mig iväg och träna.
Men jag har träningsvärk. Hm undra varför? ;P

Det bästa jag läst..



http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article5972797.ab




HurraHurra!

Det är ingen vanlig dag för idag är det Alexandras födelsedag...  :)



Kommer nyss från en shopping runda med älskling. Fick med oss lite allt möjligt hem. Blev en sväng till elgiganten med Hanna och Jani också, men hittade inget där.

Strax kommer Sofia. Ska gå iväg till bolaget och handla lite till ikväll, blir väl någon tårta också, kanske. Sen ikväll ska vi iväg och käka med jobbet. Så det blir nog en trevlig dag/kväll.


Tack alla för gratulationerna :)



Börjar träna idag.

Efter ett låångt uppehåll över sommaren så är det dags att börja träna igen.
Ska bli jätte kul faktiskt, men lite läskigt att se hur mycket man egentligen orkar :P Men Hanna har ju inte heller tränat på länge så är bra att vi är 2 iaf :P


Var iväg och lämnade bilen förut. Får se vad det är för fel på pärlan /:



Ne nu måste jag skynda mig..

Ciao




Jääääsp!

Jisses va trött jag är. + att ryggen värker som en tok.
Kom hen från jobbet för ett tag sedan.. Sofia var så snäll och hämtade mig :) Annars hade jag vart hemma typ nu, om jag tagit bussen..


Var iväg och käkade med Hanna förut innan jobbet. Vart en sväng på stan också med Marko. Hittade inget speciellt, så kom hem tomhänt förutom rakhyvlar :P Så så är det..

Och nu ska jag lägga mig nyduschad i nya sängkläder och läsa. Kan det bli bättre? (ja om det var tyst i lägenheten, men nu är det så att det är 2 karlar här som håller på och fixar med nya ljudsystemet i vardagsrummet :P )


Natti!

Trött

Har inte haft tid att skriva nu på några dagar, Har jobbat som en tok.

Förutom jobb så vart det lite tjej kväll hos Sandra, med Sofia och Elin. Kollade på film, och tog reda på vad "rosa sockan" är för något :P Fy fan va äckligt!

Igår efter jobbet åkte jag och Sofia iväg och shoppade lite.
Vart nya stövlar, en tröja, halsduk, och vantar. Kommer bilder...


Idag ska jag jobba igen. Men innan dess ska jag försöka lämna in min bil på lagning. Den rycker :P haha
Höll på att dö av skratt igår när jag körde hem Sofia och bilen började ryka som en tok. Bilarna bakom vart nog lite irriterade :P Sen var den nån snubbe som stoppade mig och Sofia vid Tuna Park och sa att jag nog inte ska köra bilen, nehe säger du ;P


Blir nog en fika med Hanna idag, sen off to work.


Ciao

Tankar

Shiva blev lite dålig igår.. Så jag är rätt orolig. Har läst massa saker på internet för att försöka fattat vad det var för fel, men inget stämmer in.
Hon orkade ingenting igår. Hon hoppade inte ens upp i soffan när vi sa att hon fick. Hon ville knappt röra på sig, bara sova. Och när vi var ute och gick med henne, gick hon som vanligt, men när vi släppte henne ville hon knappt springa /: 
Vet inte hur hon mår idag än,. för hon är väldigt morgon trött. Men får väl se om en stund.
Får hoppas det inte är nått. Att hon bara var lite krasslig eller bara trött. 


För er som inte vet, så hittade vi en juvertumör på Shiva, men den opererades bort för ca 3 veckor sedan och hon har vart som vanligt hela tiden, tills igår. Förra veckan fick vi även veta att det var en elakartad tumör som kan ha spritt sig/ eller sprider sig.
Så vi är otroligt oroliga just nu...
Vår älskade älskade bebis.





Fan också!




Polis polis potatis GRIS!







. . .

Var uppe tidigt idag. Kl 7, eller jag vaknade vid 6 när babe skulle upp men somnade om lika fort igen.
Vart en sväng till farbror doktor, för lite prat. Hem igen, käka frukost, och tvär somna. :P

Men nu är jag vaken och ska ringa älskade Bim. Sen jobba, /:


Ciao


Ajjjjj!

Sitter här och tycker synd om mig själv, igen :P Har snytit mig så mycket så jag har ont i huvudet. /: Aj!
Och nu är det dags igen...
Känns som det kommer ut hjärnsubstans /:


Igår gjorde vi bullar, men som vanligt när jag gör något (jag gjorde degen) så blir det nått fel. Degen jäste inte.?
Så dom vart lite konstiga. Men jag vräkte i mig 8 stycken ändå :P


Snart är det dags för lite fester igen. Jag fyller ju snart, så då kommer det antagligen lite folk :) Sen sista helgen i månaden kommer Skazi till Sthlm och jag vill verkligen se honom. Så vi ska försöka få med oss gänget ;P



Ne nu värker huvudet för mycket.

Ciao!

 

KanelBullsdags




Guld Vs Lila

Nu har svärmor åkt hem igen.. Vi hade jätte trevligt, så får hoppas hon tittar förbi snart igen. Och tar med Satin så Shiva får busa lite :)


Min bror ringde nyss. Så nu är han och hans dotter påväg hit och ska hälsa på. Blev värsta familje helgen det här :P
Men jag saknar ju fortfarande min småskitar., Py, My och Moa.. Och lilla Mell såklart.


Mår lite bättre idag. Har ingen feber och halsen är bättre. Skönt!


Bim ringde nyss och var super stolt över att Örebro har fått lila bussar. :P
Vi fick ju bara fula "guld" bussar /:



Vilken är snyggast?


Mamma&Pappa

Det här är mammas och pappas låt, har letata efter den länge. Så nu när jag hittat den måste jag bara lägga in den här.




Finns inte ord för hur mycket jag saknar min föräldrar..


HostHost!

Har ont i halsen som en tok, och snoret rinner /: tycker synd om mig själv..

Det vart en sväng till Markos mammas syster på en fika. Sen åkte vi alla tillbaks hit och Marko fixade mat. Sedan kom även Markos gudson Liam. Värlsens goaste. Vi tänkte vara barnvakt, men kom ju på att jag kan smitta honom /:


Nu sitter jag här med Marko och Matti, blir film strax. Får se vad det blir för någon
Orkar inte skriva mer idag. Får hoppas jag är bättre imorrn. Det är ju föresten kanelbullens dag imorrn, så då blir det förhoppningsvis bakning :)


Sjuk /: så tyvärr visar jag mig inte ;P


Bus med Shiva.


Fortfarande sjuk..

Va är det här? Varför är jag alltid sjuk?
Vaknade i morse med feber och genom förkyld.. Jag hatart!

Igår kom iaf Markos mamma och det vart tvär lugnt. Vi beställde mat och kollade på film.
Kikade på Year One, med Jack Black. Den var jätte rolig i vissa stunder, men den kändes väldigt lång.


Jaja nu ska jag försöka orka följa med och fika hos deras släktingar. Får se hur det går..



Host.

Sjuk.. Igen..
Eller ja ni vet väl inte det. Men direkt efter Tallin resan vart jag genom sjuk och låg hemma med feber i 6 dagar. (svininfluensan?) Och nu en månad senare vaknar jag upp sjuk igen. Febern har inte kommit, än, men halsen och hostan /: Fan!
Hur kul är det när Markos mamma kommer..

Men men..
Ska ta lite varm oboy och en macka, sen ligga och vila hela dagen.



Markos mamma och hundarna.

Jag har tråkigt..

Har precis städat klart. Tog bara 2 dagar :P Men nu fan får det duga, eller just ja, jag har disken kvar /: Fu*k!
Allt måste vara skinande för i morgon kommer svärmor..



Äh här bjudar jag på lite bilder från en fest vi hade för några veckor sedan ;P












Den där bjuder jag på, sorry Foppa :P Haha!

Otrohet..

Det är mycket prat och funderingar överallt om otrohet. Och det är väl inte så konstigt, när det är en av de värsta sakerna som kan hända.
Sitter och läser på aftonbladets hemsida Wendela. Där har de gjort en undersönings som visar att 53 procent av männen är otrogna och 55 prosent av kvinnorna! Tydligen är det första gången kvinnor är mer otrogna är männen.
Hel knäppt tycker jag, för ingen av mina tjejkompisar har vart eller är otrogna mot sina killar. Men där emot är nästan alla killkompisar otrogna eller har vart. 

"Tre av fyra som svarat att de varit otrogna har varit det upprepade gånger.

Den överlägset vanligaste anledningen är tillfällig attraktion. Hela 64 procent av männen och 45 procent av kvinnorna skyller på sin obotliga lust."


Frågan är ju - En gång otrogen, alltid otrogen?


Jag tycker iaf att alla som är otrogna, spelar inte någon roll vilken annledning man har - alla är idioter! Man har alltid ett val.. Ellerhur? 


RSS 2.0