Sthlm

Idag ska jag äntligen iväg till Sthlm och träffa min systerdöttrar Py och My :)
Kommer bli hur kul som helst.
Har en del att göra innan så känner mig lite små stressad, men det löser sig alltid.
Håller på och tvättar, käkar frukost, har precis smörjt in mig med b.u.s, måste till bolaget, packa, laga mat, och sen gå till tåget..

"There is no such thing as death, life is only a dream, 
and we are the imagination of ourselves..."



Hade det hur bra som helst med min far igår. Vi gick på stan och kikade lite, sen gick vi hem till mig en sväng, kollade på lägenheten och hälsade på Shiva. När det var dags att röra sig, tog vi en snabb fika på sveaplan sen iväg till stationen.
Hämtade även mina däck igår hos Marko, äntligen. Lämnade Shiva där, så dom får umgås lite :)
Så nu känns det super tomt här hemma /: men men, får hem henne imorrn igen.
Nej nu måste jag sätta fart.
Py och jag
My och mitt snuttegull Melody

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0