Stolbygge

Sofia och Sandra kom över förut med gardiner, mattor, tavlor och en blomma :) Ni är ju för gulliga.
Så nu har jag fått upp gardiner i köket. Blev kanonbra.
Vi försökte även oss på att bygga ihop mina barstolar, men det gick väl inte super bra då vi upptäckte att vi var tvungna att ha en skiftnyckel :P Så vi gick och hämta en hos deras syster.
Men nu är jag här själv och försöker få ihop skiten, men inte funkar det för de. /:
Så får nog vänta ett tag till med det. Men dom kommer nog in igen strax så då kanske vi kan fixa det..
Ska strax iväg till bussen och åka iväg till jobbet. Känner inte alls för det.
Känns som jag aldrig är ledig /:
På torsdag blir det iaf Sthlm :) Kommer bli hur kul som helst.
Ciao.
Bara för att du berättade om den här bilden Sofia, så var jag tvungen att leta upp den och lägga ut den här ;) Guud va ni är söta ;P

Kommentarer
Postat av: Maria

Heej! Vilka snälla vänner du har :) Den här lägenheten måste jag få hinna se innan du hinner flytta igen ;)

Puss

2010-04-27 @ 07:55:10
URL: http://mariabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0