Träffa pappa

Ska snart gå iväg och möta pappa på stationen :)
Tror inte vi setts sedan julas, så kommer nog komma en tår eller 2.
Känns värdelöst att det nästan aldrig finns tid eller pengar till att träffas. Sen är det extremt psykiskt jobbigt varje gång vi ses. Fast självklart är det ju underbart att få träffa honom, såklart. :)
Jaha undra vad man ska hitta på då? Är ju inte direkt kul att sitta i den här lägenheten, har ju inte ens kaffebryggare så ;P
Så blir nog att va på stan ett tag..
Får se vad pappa vill göra helt enkelt :)
Hoppas på att kunna byta däcken på min bil idag med. Vore hur skönt som helst. Fast nu börjar man ju vänja sig att inte ha bil.. Men när jag fixat till den ska jag sälja den. Har bara vart problem. Sen köper jag någon billig skit bil i sommar och sparar pengar :)
Ibland önskar man att allt var som förut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0