Träning

Ne ju j*vlar. Nu är det dags att ta tag i träningen igen. Är ju bara drygt 1 månad kvar tills bikinin ska på ;P
Så idag fick jag med mig Sofia och Louise till Balanze.. Gick super bra :) Körde lite med Sofia som aldrig tränat förut. Vart en hel del skratt som när hon tex fick panik och skrek - vilket håll ska jag gå åt?! När vi skulle gå på löp bandet :P haha jag höll på att dö!

Har precis kommit in till mig, har vart över hos Sofia och käkat. Ska väl ta och gå ut med Shiva, sen tänkte jag dra med henne in i duschen. Så hon blir ren och fin igen :) Min lilla skit.
Ikväll blir det att antingen gå ut på långpromenad med Sofia eller så skulle vi ut och springa lite.
Får se vad vi orkar. Oj va duktiga vi blivit.
Jag och Louise har till och med bestämt att vi ska testa att cykla till och från jobbet, de ni ;P

Lite muppbilder från i helgen :P Haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0